Castig zilnic in bitcoin BTC


8 septembrie 2015

Se cauta persoane din Dambovita dispuse sa lucreze la domiciliu

Se cauta persoane din Targoviste si imprejurimi dispuse sa lucreze la domiciliu.
Salariu cuprins intre 1000 si 2500 lei saptamanal. Prima data am citit despre acest program in ziarul Adevarul, acesta este articolul unde se prezinta pe scurt cum se poate asigura un venit constand lucrand de acasa.

Totusi am decis sa testez acest lucru si voi impartasi in cadrul acestui articol rezultatele mele. Vreau sa mentionez din start pentru cine inca nu a auzit de iSalary Romania ca NU este un sistem mlm, piramidal, sau sistem vanzari din usa in usa. Totul se realizeaza online prin intermediul internetului stand in fata computerului personal.

Investitia initiala este de nici 200 de lei si este o suma modica fata de cat se castiga. Aceasta suma este necesara pachetului cu care aveti acces la cursul respectiv urmand ca dupa acest lucru sa nu mai achitati nimic. In cazul in care presupunand prin obsurd ca nu reusiti sa castigati bani urmand instructiunile detaliate si explicate pe intelesul tuturor din curs atunci suma achitata vi se restituie integral. Acest lucru este de apreciat, deoarece daca vi se vindea un curs ineficient atunci nu vi se mai oferea aceasta garantie.

Nu trebuie sa credeti ca informatiile din cursul respectiv sunt greu de inteles pentru ca nu este asa. Ei bine dupa cum am mai spus vreau sa subliniez faptul ca toata procedura este explicata (in limba romana) intr-un mod foarte detaliat prin imagini si clipuri video unde practic dumneavoastra trebuie sa urmati pasii mot-a-mot.

Rezultatele mele din prima saptamana
In primul rand am completat chestionarul de pe site-ul oficial si am verificat disponibilitatea pachetelor din zona mea. Fiind inca disponibile am comandat un pachet iSalary Romania primind chiar si o mica reducere. Am fost contactata in 24 de ore pentru confirmarea comenzii, am confirmat telefonic comanda, iar coletul a fost livrat prin curier rapid a doua zi.

Am citit cursul si l-am pus in practica, iar in prima saptamana am reusit sa castig suma de 500 lei fara prea mari batai de cap!

Trebuie sa mentionez faptul ca banii acestia o sa-i primesc in termen de 2 saptamani sau 4 saptamani deoarece se poate opta pentru plata bilunara sau lunara. Totusi acest lucru nu este o problema, cel putin am garantia ca pe langa salariul de la locul de munca actual voi mai incasa de acum in colo lunar si niste alti bani mult doriti care sunt de fapt o suma consistenta.!

Am mai testat o multime de alte metode sa le numesc asa de a face bani din confortul propriului camin sau in timpul liber la birou dar intr-un final s-au dovedit a fii decat inselatorii. Partea buna este ca dupa atatea incercari in zadar am descoperit in sfarsit o sursa reala de castig online ce va ajuta o multime de alte persoane. !

Daca si dumneavoastra faceti alegerea cea buna si urmati instructiunile din cursul iSalary Romania nu aveti cum sa dati gres. In primul rand inainte sa comandati retineti faptul ca beneficiati timp de 60 de zile de garantie. In cazul in care (presupunand prin absurd) nu reusiti sa castigati bani asa cum va doriti atunci banii pe curs va sunt restituiti in intregime. Practic aceasta este cea mai buna garantie care vi se poate oferii deoarece nu aveti nimic de pierdut.

Comandati chiar acum pana nu este prea tarziu, pachetele disponibile pentru judetul Dambovita sunt intr-un numar cat mai mic pe ora ce trece, iar oferta se va termina in curand!

0 comentarios:

Trimiteți un comentariu

Transfera bani online intre procesatoare

Online Stock Exchange. Instant exchange Paypal to Bitcoin.