Castig zilnic in bitcoin BTC


12 mai 2012

Castiga bani garantat din Sondaje!



sondaje onlineVa anunt ca am gasit un panel askGfK care efectueaza sondaje online in Romania, dar in care, inscrierea se face numai cu invitatie.Participarea ta este recompensată!

Ca o compensare pentru participarea ta la sondaj primest puncte. 1 punct valorează 0.1 ron (1000 lei vechi). Fiecare chestionar completat este cotat cu un anumit număr de puncte care vă va fi indicat de la bun început. În funcţie de durata şi complexitatea sondajului puteţi primi între 15 şi 150 puncte pe sondaj completat. Durata şi lungimea chestionarului variază de la un sondaj la altul.

Poti aduna oricât de multe puncte doresti!
Participând la mai multe studii acumulezi mai multe puncte. Aceste puncte pot fi mai târziu transformate în bani când se atinge pragul maxim de 1000 puncte.
1000 puncte = 100 RON.

Transferul de bani
Din momentul în care aţi adunat 1000 de puncte = 100 RON, vă puteţi converti banii într-un bon valoric Edenred. Banii vă vor fi trimişi prin curierat rapid.

Transformarea punctelor în bani va fi condiţionată de desfăşurarea unei activităţi corecte în limitele regulamentului de funcţionare a panelului askgfk - activitatea de membru, participarea la sondaje şi recomandarea prietenilor.

Poti catiga 20 puncte = 2Ron cu fiecare invitatie, ai dreptul sa inviti lunar maxim 20 de persoane.

In aceasta luna invitatii ramase disponibile 4 invitatii,
14 invitatii aprobate,
2 invitatie in asteptare!

Pentru invitatie lasa un comentariu si o directie de e-mail

Cum am promis dovada de plata pentru fiecare postare de pe blogul meu, acum a venit randul si pentru askGfK: In urmatoarea imagine va prezint unul dintre cele 4 vaucherele de 50 Ron primite acum 2 zile "prin curierat rapid" in schimbul celor 2000 puncte acumulate "in total 200 RON". Si pe aceasta cale multumesc echipei de la askGfK si felicitari pentru munca lor in sondaje online.

175 comentarios:

SALUT,te rog imi poti trimite si mie o invitatie la mail neobel100@gmail.com SAU yahoo : g.cosmin@ymail.com multumesc mult

Salut Devil o invitatie a fost trimisa pe adresa ta de Gmail, astept confirmarea!

O zi buna

Buna ziua!

La ce adresa de e-mail va putem face o propunere avantajoasa de colaborare? webmaster@infopariori.ro

Salut The am trimis un mesaj la webmaster@infopariori.ro cu directia de email.

vreau si eu o invitatie pe niculescu.andrea@yahoo.com

Salut Deea dupa verificarea adresei de e-mail in maxim 48h vei primi invitatia. SUCCES!

Salut. Am si eu o intrebare. Stiam de existenta unor astfel de paneluri insa am o curiozitate , cam in cat timo stangi cele 1500 de puncte? sti ca difera de fiecare sondaj nr de puncte.

Salut Ioana, nu iti pot spune exact in cat timp castigi 1500 (150 Ron) dar pentru a scurta timpul adauga in sontaje cat mai multi prieteni.

Buna, as dori si eu daca se poate o invitatie pe adresa andrada2ardelean@yahoo.com.
Va multumesc anticipat!

Salut God´s Butterfly in urmatoarele 48 de ore vei primi invitatia pentru inscriere in sondaje. SUCCES

salut,as dori sa particip si eu la sondaje.

Salut Albert pentru a participa la sondaje trebuie sa-mi lasi o adresa de email valida ok.

ionel_iulian@yahoo.com

Salut Iulian o invitatie pentru sondaje a fost trimisa, in urmatoarele 48 ore trebuie sa te inscri. Succes!

Salut vreau sa ma inscriu si eu adresa mea de email este claw_008@yahoo.com

ciky_pk@yahoo.com

Salut petrysor si ciky invitatiiile pentru sondaje au fost timise catre adresele voastre. SUCCES!

daca mai sunt invitatii astept la : flaviucolt@yahoo.com

England invitatia a fos trimisa pe adresa ta de email,nu uita verifica daca invitatia nu a intrat in Spam.

Buna .Doresc si eu o invitatie pe adresa benzema1973@gmail.com
Multumesc

Salut Criste Liviu, o invitatie a fost trimisa pe adresa ta de email, raspunde la cel putin un studiu pentru care ai primit invitatia de participare, asa vei fi acceptat pentru mai departe. SUCCES!

ciao. doresc si eu o invitatie pe adresa de e-mail mario68tm@gmail.com mersi

Salut mario - Invitatia a fost trimisa SUCCES!

salut,trimitemi si mie o invitatie pe albertcsabaferenc@yahoo.com mersi.

Salut albert csaba ferenc o invitatie a fost trimisa pe adresa ta de e-mail, DACA nu o gasesti? verifica si casuta de SPAB

SUCCES!

buna..mai ai invitatii ? daca da, poti trimite pe zutz91@yahoo.com , pls ? merci mult !!

Salut IIi, invitatia a fost trimisa pe adresa ta, iti doresc SUCCES la castiguri.

Salut si Craciun Fericit Vreau si eu o invitatie aprobare pentru a face sondaje ma numesc Viorel va rog frumos trimiteti la ... baciu_viorel262002@yahoo.com sau viorelsax26@yahoo.com Multumesc frumos.

Saxofonist Cate o invitatie la sondaje a fost trimisa pe adresa ta de e-mail.

Trimite-mi si mie o invitatie te rog:
pirvan_i93@yahoo.com ! Mersi mult.

Ionut o invitatie la sondaje a fost trimisa la adresa ta de email,verifica si casuta SPAM,daca invitatia nu o gasesti pe pagina principala a adresei tale.Mult SUCCES!

la multi ani,trimitemi si mie o invitatie

Salut Albert, imi trebuie o adresa de email pentru a-ti trimite o invitatie. La Multi Ani si tie prietene.

Salut .vreau o invitatie pe v1rgil@yahoo.com. MS

Salut Virgil, o invitatie a fost trimisa pe adresa ta de email. SUCCES!

salut am facut si eu un cont am primit si invitatie dar intr-o saptamana miau dat o singura data sondaje ce e de facut

Salut Saxofonist, nu iti fa probleme in urmatoarea perioada vei primi mai multe sondaje.

salut
as vrea si eu sa incerc, am auzit de chestia asta cu sondajele si nu am putut sa ma inscriu la niciunul, dar am dat de adresa ta , asa ca astept si eu o o invitatie - mihaita_dumitrache@yahoo.com

Salut doomiz doua invitati au fost trimise pe adresa ta de email. SUCCES!

salut as dori si eu o invitatie- mgeorge_18@yahoo.com mersi

Salut giorgian18, pe adresa ta de email au fost trimise doua invitatii. SUCCES!

salut! as dori si eu o invitatie pe adresa de email madasweetsweet@yahoo.com

Salut Ancuta, o invitatie a fost trimisa pe adresa ta de email. SUCCES!

Salut Constantin!
Am mai participat la sondaje, dar... neplatite!
Te-as ruga sa-mi trimiti o invitatie.
alia3751@hotmail.com

Salut Alia, o invitatie a fost trimisa pe adresa ta de email.

si daca te rog inregistreazate si tu la mine in cont.nu prea am membrii.poate vrei sa ma ajuti un pic.mersi

Salut herby, nu am inteles unde sa ma inregistrez?

Salut as dori si eu o invitatie daca se poate. aceasta e adresa mea boboc_12@yahoo.com . merci

Salut Soitu, invitatia a fost trimisa. SUCCES!

buna tr si mie la jujabila@yahoo.com

Agapiaa o invitatie a fost trimisa. SUCCES!

salut. Vreau si eu o invitatie dany_kys@yahoo.com multumesc

Salut danidica, invitatia a fost trimisa. SUCCES! si tie la castiguri cat mai mari.

deci... In primul rand cu punctele alea poti cumpara produse sin siteul lor... Intrebarea mea e daca este real, adica chiar castigi ceva? Tu ai castigat vreodata ceva??? Te rog sa imi raspunzi

Da punctele le transforma in premii, eu personal cu 3500 de puncte le-am cerut un filtru de cafea Philips , a sosit prin curier in 2 zile, deci in ce priveste seriozitate din partea lor 100%.

buna ziua,doresc si eu o invitatie la alex_metal_07@yahoo.com Sincer nu prea cred in asa ceva dar,incerc totusi.Atata timp cat nu pierd bani investiti e ok.O zi placuta!

Salut Alex , solicitarea de invitatie a fost trimisa. SUCCES!

salut... Primul site functioneaza ok, aia cu premii adica am trimis la randu meu invitatii si a mers, mia dat punctele.. Dar al doilea site nu mia dat puncte stiu sigur ca sa inregistrat prietenul meu... Partea ciudata e ca leam trimis email si na rapuns nici un site pana acum..

In cazul panelului askGfK, ei trimit invitatia in max 48 ore dupa verificarea adresei de email, sunt situatii cand o anumita adresa nu este acceptata dupa verificare, de ce? ei asta nu stiu,dar in proportie de 90% sunt acceptate.

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Salut Shaggy. invitatia a fost trimisa. SUCCES!

Vreau si eu o invitatie gabi_gabi1980@yahoo.com

Buna Gabriela, invitatia a fost trimisa. SUCCES!

suna bine,in cit timp stringi punctele,vreau si eu o invitatie ,andronache.amarinel@gmail.com

Salut sory76, o invitatia a fost trimisa. In ce priveste punctele! depinde cat de sincer raspunzi la primul sondaj si poti aduna mai multe puncte cu invitatii.

buna :)
poti sa-mi dai si mie o invitatie?
kpk1l@yahoo.com
ms:P

deci puncte faci din sondaje si invitand prieteni???

Salut s3by, exact punctele se castiga din cat mai multe raspunsuri la sondaje si invitand prieteni

si sondajele aqstea..und le gasesc..sau primesc mailuri??

Vei primi informatii despre sondaje prin email. SUCCES!

as vrea si eu o invitatie loredanastefanuca@yahoo.es

Invitatie trimisa Loredana, mult SUCCES!

doresc si eu o invitatie alinaluibrumarel@yahoo.com

mersi

Buna Alina, invitatia a fost trimisa. SUCCES!

as dori si eu o invitatie daca se poate

Salut albert, daca nu imi lasi o directie de email unde vrei sa primesti invitatia?

salut, trimitemi si mie o invitatie te rog?

sal,as dori si eu o invitatie la albertcsabaferenc@yahoo.com

Salut Bucicovschi Gheorghe,este valabil si pentru tine, daca nu lasi o adresa de email unde vrei tu sa primesti invitatia?

Salut Albert, invitatie trimisa verifica si casuta SPAM.

buna ziua, as dori si eu o o invitatie daca se poate. Gfk este o firma foarte serioasa. Va rod sa o trimiteti la adresa de email adrian.balaj@yahoo.com. Multumesc anticipat.

Salut Adrian, invitatia a fost trimisa. SUCCES!

ionii....vreu si eu pe ionyka94@yahoo.com

Salut ionyy, invitatia a fost trimisa. SUCCES!

Buna ,
Numele meu este Diana ( happy_dyana@yahoo.co.uk ) astept mai multe detalii si informatii

Salut Diana,trei invitati au fost trmise catre tina,nu uita ! completeaza cat mai corect(adevarat) sondajele asa ai posibilitatea sa primesti mai multe sondaje pe luna. SUCCES!

sal,nu am mai primit invitati la sondaje,de ce?

la adresa albertcsabaferenc@yahoo.com

Salut Albert, chiar nu stiu de ce tu nu ai primit alte sondaje.

sall as dori si eu o invitatie la adresa de email grama_luci@yahoo.com

Salut bloggers bacaanic, invitatie trimisa.SUCCES!

salut, doresc si eu invitatie pe adresa geanina_negrea@yahoo.com

Buna Geanina, invitatie trimisa. Succes! si tie.

mai sunt invitatii?catani1969@yahoo.com

mai sunt invitatii?catani1969@yahoo.com

Salut Catalin, invitatii trimise. SUCCES!

Buna! Mai ai invitatii? mihaela.stegaru@gmail.com

Buna Mimy, invitatie trimisa. SUCCES!

Salut! As dori si eu o invitatie. Merci anticipat!

Salut Stefanut,banuiesc ca aceasta este adresa ta corecta de email: stefanutz666@yahoo.com,aici am trimis invitatiile. SUCCES!

Buna. As dori si eu o invitatie. adresa de e-mail: liviu.pasca@yahoo.com

Salut Liviu, invitatiile au fost trimise,completeaza cu date corecte sondajele daca doresti sa castigi. SUCCES!

Salut.As dori si eu o invitatie daca mai sunt disponibile. dinesq2006@gmail.com .Multumesc anticipat

Invitatie trimica.SUCCES! Unknown

Buna. As dori si eu o invitatie pe id-ul gabryela_coolkiss@yahoo.com ;) Multumesc.

Buna Gabriela,invitatie trimisa.Succes!

Buna as dori si eu o invitatie pe id`ul : emmaluca92@yahoo.com :)
Multumesc.

Buna Luca, invitatie trimisa. SUCCES!

As dori si eu o invitatie la adry_ana2009@yahoo.com

Life,invitatie trimisa. SUCCES!

buna ,doresc si eu o invitatie la adresa , erotilda@gmail.com

Buna Camelia, invitatii trimise. SUCCES!

Salut,as dori si eu o invitatie la adresa:virlan_dan@yahoo.com

narcys96,invitatie trimisa. SUCCES!

Buna ziua.As dori si eu o invitatie la adresa: preda122000@yahoo.com. Multumesc!

Salut Miki, inscriete in cele 3 invitatii trimise. SUCCES!

ciao! As dori si eu o invitatie la adresa: afacerionlinepentrufiecare@gmail.com

Salut afaceri online pentru fiecare, invitatie trimisa.SUCCES!

As dori si eu o invitatie la adresa: popescualxyz@yahoo.com

Salut Ionut, invitatie trimisa.SUCCES!

Videoxp
eMAIL:duineaionut9c@gmail.com
Astept invitatia!
Va multumesc

Salut Ionut, invitatie trimisa.SUCCES!

as dori si eu o invitatie la : dudu_cedry2knew@yahoo.com

Salut Doru, invitatie trimisa.SUCCES!

Buna,

as dori si eu o invitatie : ruxir89@yahoo.com

Multumesc mult!

Ruxandra Ionescu

Buna Ruxandra, invitatie trimisa. SUCCES!

Buna asi dori si eu o invitatie daca se poate sunt foarte interesata
loredana2808@gmail.com

Buna Loredana, invitatie trinisa . SUCCES!

Salut ,o invitatie te rog sorin_orry@yahoo.com

Salut Sorin invitatiea a fost trimisa. SUCCES!

Elena coman ,email: simi_co@yahoo.com

Buna Elena,invitatie trimisa.SUCCES!

Buna , numele meu este Ioana , as dori o invitatie daca se poate ( cojocaru.ioana11@yahoo.com )

salut, black_norbi@yahoo.com

Salut Rus,invitatie trimisa.SUCCES!

buna,as dori si eu o invitatie,mierlea.marius@yahoo.com

BUNA SEARA.AS DORI SI EU O INVITATIE PE ADRESA DE EMAIL sweety100691@yahoo.com.multumesc

Salut Marius, salut Ely , invitatii trimise. SUCCES!

salut, vreau si eu o invitatie pe: lucian_mail@yahoo.com

Salut Lucian, inviatii trimise.SUCCES!

Buna ziua. Doresc si eu o invitatie cammy.marya@yahoo.com multumesc anticipat

Buna Carmen, invitatie trimisa.SUCCES!

Unde poti folosi bonul valoric?

Citeste pe site si vei afla un ce magazine este acceptat.

as dori si eu o invitatie pe andreeaurluiala@yahoo.com...ms

ATENTIE ! DIN DATA DE 24/09/2012 SITEUL DE SONDAJE askGfK ESTE INTR-O REVIZIE TEMPORARA. Va rog sa intelegeti ca nu se mai trimit invitatii pana nu isi vor relua activitatea. Multumesc pentru intelegere.

Salutare!
Au reluat activitatea,e totul ok?

Salut Adrian, din pacate nu au reluat activitatea. O sa anunt aici cand vor incepe.

vreau si eu o invitatie pe email geaninaa94@yahoo.com ms

Nu se mai trimit invitatii anul acesta de la panelul de sondaje askGfK.

Buna,
Te rog sa imi trimiti si mie o invitatie pe adresa de email
sfatuitoarea@gmail.com

ACEST PANEL ESTE INCHIS PANA IN LUNA IANUARIE! O SA REVIN CU INFORMATII CAND SE DESCHIDE.

salut as vrea si eu o invitatie daca se poate pe adresa de email bobi_you95@yahoo.com

Bobi invitatie trimisa.SUCCES!

buna! Imi poti trimite te rog o invitatie pe adresa:
stoicavioletaelena@gmail.com ?
Multumesc!

Violeta invitatie trimisa.SUCCES!

buna! imi poti trimite invitatie pe moisa_georgiana@yahoo.com?

multumesc !

Georgiana, invitatie trimisa.SUCCES!

Buna!Imi poti trmite si mie o invitatie pe am.carstea@gmail.com?Multumesc,astept confirmarea ta.

imi poti trimite si mie o invitatie pe am.carstea@gmail.com?Multumesc!

Invitatie trimisa Ana. SUCCES!

mi puteti trimite o invitatie pe : dunelu@yahoo.com

Nelu,invitatie trimisa.SUCCES!

buna,imi trimiti si mie te rog invitatie?lukju18@yahoo.com,multumesc

Invitatie trimisa Luminita. SUCCES!

Imi putetu trimite o invitatie, va rog? Va multumesc. ambrarp@yahoo.com

Invitatie trimisa.succes!

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Imi puteti trimite si mie o invitatie? iozefinap@gmail.com

Buna! Imi puteti trimite o invitatie - gata.oanna@gmail.com. Multumesc!

Buna! Imi puteti trimite o invitatie- ion.grivei@gmail.com

Ion, invitatie trimisa.SUCCES!

Buna, va rog sa-mi trimite-ti o invitatie turcu.ancadaniela@yahoo.com

Buna Anca, invitatie trimisa. SUCCES!

Trimiteți un comentariu

Transfera bani online intre procesatoare

Online Stock Exchange. Instant exchange Paypal to Bitcoin.