Castig zilnic in bitcoin BTC


20 mai 2012

Cel mai simplu mod de a castiga bani din afiliere - aici gasiti si dovezile de plata

plati garantate de la program afiliere.comfaci bani gratis

Program Afiliere com ofera - Pentru fiecare afliat adus de tine primesti 2 Ron

Se acorda comisioane suplimentare, astfel:
-10% din valoarea vanzarilor tuturor vizitatorilor trimisi de tine. (acest comision era si pana acum, fiind comisionul de baza.)

La acestea se adauga comisioanele suplimentare pentru nivelurile 2 si 3:
-3% din valoarea vanzarilor pentru comenzile realizate prin intermediul unui afiliat inscris sub tine.
-1% din valoarea vanzarilor pentru comenzile realizate prin intermediul unui afiliat inscris sub afiliatul tau.

Ce poti promova pe blogul tau de la Program Afiliere com?

Urmatoarele firme:
Talismane-Amulete.ro - castig 10% din vanzare.
UniversulTarotului.ro - castig 10% din vanzare.
Ezo-Shop.ro - castig 10% din vanzare.
UniversulBijuteriilor.ro - castig 10% din vanzare.
Tarotul Tiganesc - castig 10% din vanzare.
Prinzatorul de vise - castig 10% din vanzare.
Branturi cu magneti - castig 10% din vanzare.
Si nu in ultimul rand Program-Afiliere.com - castig 2 Ron/afiliat

Inscrie-te si incepe sa castigi bani chiar de azi click banner.
Atentie, cine se inregistreaza de pe bannerul rog sa lase un comentariu cu numele cu care sa inregistrat si eu promit sa-i raspund la intrebari.


AICI -> Ultima dovada de plata | Dovada de plata 2 | Dovada de plata 1


Asa arata pagina de la "Istorie Plati" dupa cum se observa apare bani deja incasati. Ultima plata a fost primita in ziua de 22/Iulie/2012.

31 comentarios:

Sunt extrem de multumit de promptitudinea si de corectitudinea serviciului dvs. Va spun sincer ca nu ma asteptam, avand in vedere experientele avute cu alte siteuri. De altfel, ceva ce nu functioneaza se exclude singur, iar sistemul dvs. este singurul ce l-am pastrat pe siteul meu. Imi pare bine ca mai exista oameni corecti in Romania, care isi onoreaza obligatiile in mod cinstit si transparent.

Multumesc Viorel pentru amambilitatea ta. O zi buna

E ceva destul de interesant. O sa incerc cu siguranta la noul meu blog bazat pe pariuri sportive live. Cu toate ca e o plata minima dupa ceva timp se vor strange banii.

Salut Bogdan si iti urez mult succes cu acest foarte bun program de afiliere la care lucrez de peste 2 ani si sunt foarte multumit.

Multumescs Dl Constantin pentru acest program.
Sunt unul dintre acei care au avut incredere si speranta in acest programul de afiliere, dar nu m-am asteptat la mari castiguri, cel putin nu din prima. M-am inselat insa. Programul a functionat perfect, banii au fost platiti la timp si castigul a fost mai mare decat m-am asteptat. Ba mai mult, numarul vizitatorilor a crescut, probabi pentru ca lumea, cumparand carti de tarot prin site, a revenit pentru a invata mai mult despre interpretarile lor. Recomand acest programde afiliere la toata lumea. Lumea cumpara pe net, si de cate ori vine cate un val de comisioane inteleg totodata ca si pagina mea este de succes si ca lumea are incredere in ea si in continutul ei.

Salut prieteni am atasat prima dovada de plata de la program afiliere.com , deci pentru toti cei care nu au crezut in el au pierdut bani, multumesc afiliatilor mei care au continuat alaturi de mine, devenind o comunitate mare de afiliati, care, castigam bani garantat.

Asa este liana nu este rau, dar totusi sunt bani castigati fara pierdere prea mare de timp.

Azi am postat a 2a dovada de plata, in special pentru toti care nu au avut incredere in acest program. Le spun ca, au pierdut bani si timp in cautarea de alte programe fantoma. Le multumesc celor care au avut incredere si le urez SUCCES! in continuare.

WOW !!! Îmi place să aflu că mai am multe de adăugat pe www.blogarismeromanesti.blogspot.com şi că tot mai multe programe plătesc pe bune !!!

Salut Multi Bani, bine ai venit in lumea castigurilor reale.

In general sunt sfaturi destul de bune dar oricum nu e nimic nou. Dupa parerea mea o metoda buna de a castiga bani online ar fi cu ruleta online. E mai riscant, dar si castigul e mult mai mare.

Salut Stefan,este o parere personala a ta ok, dar majoritatea nu doreste sa riste bani lor cand vine vorba de rulete sau alta jocuri online. A castiga bani online este, a nu investi sau a risca bani din buzunar, daca se poate a castiga bani gratis cu un minim efort, acela de a te implica in cazul acesta in a promova produse online care aduc comisioane garantat.

SUCCES la ruleta.

PS. poate ne arati si niste dovezi de plata asa cum prezint eu in aceasta postare.

Ma inscriu si eu sub tine...
O sa postez si pe blog.
Sper sa nu ceri copyright ... :P
Felicitari pentru blog, foarte bine structurat si cred ca esti singurul care nu posteaza toate prostiile gasite pe net.
Respectele mele.

Treaba cu ruleta online e o mare TEAPA. Daca ai noroc castigi. (ATAT)
Toti care prezinta metode gratuite de imbogatire la ruleta online sunt afiliati.
Castiga pana la 50% din valoarea depusa de cei inregistrati sub el.
Pe facebo0k a rulat timp de 2 luni un asemenea anunt.
Pagina foarte convingatoare, in 5 limbi. Dar o mare TEAPA.

Salut Florin,poti sa postezi pe blogul tau informatia,in ce priveste postarile sunt mai intai verificate o perioada de timp destul de mare, in jur de 6 luni dupa care, daca sunt viabile le adaug pe blog.

Buna ziua, ieri am cerut plata comisionului meu si azi am primit bani in contul PayPal. Multumesc celor de la program-afiliere si tie Constantin pentru programele care le prezinti pe acest blog, sunt de toata increderea. Voi continua inscrierea si pe alte programe de la tine, si de fiecare data voi lasa un comentariu cand incasez banii. O zi frumoasa sa ai.

e pe bune? Chiar plateste??

Salut dandica, daca si cu dovezi de plata reale care sunt ale mele personale nu esti convins, nu este pentru tine afacerile online de nici un fel!

Am deschis un ticket si nu mi sa raspuns nici azi. Oricum, am adus 8 referali pana acuma, dupa ce fac suma de 50 de lei cum pot scoate ca pe site la ei numai mandat postal am vazut... Exista vreo alta alternetiva? Am si paypal dar nu stiu cand adun suma unde sa intru

Salut danidica,dupa ce intri in contul tau, vezi ca ai orubrica "Detaliile tale" clik pe ea si iti apare pagina ta de profil in partea dreapta nunde scrie "Alte tipuri de retragere" adaugi adresa ta, scrie - PayPal: urmata de adresa adica de directia email cu care te-ai inregistrat in paypal.

Fi fara grija ca iti vor raspunde la ticket

Gata. Mi-au raspuns. Chiar e tare programul! Un link exchange prin banner sau link te intereseaza? :D

M-ar interesa dar vreau sa vad despre ce link este vorba!

Vreau sa te mai intreb un lucru. Plata se poate face si prin transfer bancar?? Am un cont dechis la cec bank. Si cam in cat timpmse vireaza daca merge. Multumesc mult, mau ajutat mult siteurile tale

Salut danidica,sincer nu stiu cat dureaza prin transfer bancar sa primesti banii,eu i-am retras intodeauna prin PayPal. Poti sa faci o intrebare direct lor si iti vor raspunde cu promptitudinea care ii caracterizeaza.

am ajuns la suma de 50 de lei. Primesc un e-mail pe la ora 12:00 in care imi zice ,,felicitari, primi dvs 50 roni vor fi trimisi in decursul zilei de azi, doriti prin transfer bancar sau mandat?,, eu am specificat in panou ca vrea transfer. Le-am raspuns la email ca vrea transfer si ca am pus datele in panou la tipul platii si nici un raspuns pana acum :))

danidica, (daca ai cerut bani ieri Vineri posibil sa nu fi intrat in cont) banii iti vor sosi fi fara grija, dupa ce ii primesti revino si lasa un comentariu.

Banii mi-au fost trimisi, am primit emailul de confirmare, iam trimis pe card. Cand primesc banii pe card revin cu o dovada din panoul de pe acel site si cu un articol. Ok? :) E super tare programul. Am sa incerc si cu produse, nu numai din afiliati. Din pacate cu vanzarea produselor e greu, mai usor e cu afiliatii

Momentan nu am pc ca sa ma pot inscrie in celaalt program spus de tine si sincer sa fiu nici nu am prea inteles cum sta treaba

Deci prietene danidica felicitari si sper ca ti-ai dat seama ca pe blogul meu postez numai programe verificate care platesc. Acum iti vand un pont: afacerea asta de care nu vei regreta daca participi vezi aici despre ce este vorba: http://banipenetazi.blogspot.com/2012/03/faci-bani-cu-comunitatea-infini-global.html

Am primit azi banii. Super. Hai sa iti mai arat o cale cum sa faci bani simplu si rapid. Acum este randul meu sa te indrum pe tine. Intra aici www.light-blog.in/?p=635

Trimiteți un comentariu

Transfera bani online intre procesatoare

Online Stock Exchange. Instant exchange Paypal to Bitcoin.