Castig zilnic in bitcoin BTC


6 februarie 2014

Domenii si gazduire ieftina

Am cautat niste servere dedicate ieftine fiindca deja am investit o groaza de bani in site-uri si nu credca o sa reusesc sa imi recuperez investitia in curand. Mi-a spus un prieten sa incerc la appnor fiindca au preturi foarte bune la servere dedicate. Am intrat si eu pe site-ul Appnor.ro si am vazut niste oferte foarte interesante. Daca stiam imi inregistram aici domeniile insa cred ca o sa le pot muta in curand. Momentan o sa iau un server dedicat ca sa imi fac totul asa cum trebuie. Voi avea de munca insa de-alungul timpului vor veni si beneficiile. Iti recomand si tie sa intri pe site-ul celor de la appnor.ro fiindca aici gasesti cele mai bune preturi. Mai ales cei care stiu totul despre acest domeniu online isi dau seama imediat ca pe appnor se pot face inregistrari de domenii la cele mai mici preturi. Intra si tu pe site si verifica cele mai bune oferte. Sigur o sa devii un client fidel la fel ca si mine.

Va recomand datacenter si servere dedicate ieftine .

0 comentarios:

Trimiteți un comentariu

Transfera bani online intre procesatoare

Online Stock Exchange. Instant exchange Paypal to Bitcoin.